Η δημοσιογράφος, Μάγια Τσόκλη, γίνεται πρέσβειρα του Brand Ελ Γκρέκο

Η δημοσιογράφος Μάγια Τσόκλη πρέσβειρα του brand Ελ Γκρέκο

Τη συνεργασία της με την πολυβραβευμένη ταξιδιωτική δημοσιογράφο, Μάγια Τσόκλη, ξεκινά η Resoul μέσα από μία σειρά αφηγηματικών βίντεο.

Η γνωστή δημοσιογράφος, ως Brand Ambassador της Ελ Γκρέκο, διηγείται την ιστορία του Καφέ στην Ελλάδα και τον κόσμο, συμπυκνώνοντας τους αιώνες της πορείας του μέσα σε λίγα λεπτά.

Με αυτή την σύμπραξη, η Resoul αλλάζει τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τον ελληνικό καφέ οι λάτρεις του ανά τη χώρα, καθώς φωτίζει τα ιστορικά του μονοπάτια και τονίζει τη διαδρομή προς την καθιέρωσή του στο σήμερα.

«Κάθε φορά που θα απολαμβάνετε μια γουλιά καφέ Ελ Γκρέκο, μην ξεχνάτε ότι έκανε δρόμο θαυμαστό. Διέσχισε ερήμους και θαλάσσιους πόντους, δοκιμάστηκε σκληρά και έγινε τέχνη για να φτάσει στο φλιτζάνι σας», αναφέρει μεταξύ άλλων στην αφήγησή της.

Η επικοινωνιακή καμπάνια της μάρκας Ελ Γκρέκο στα digital Μέσα, με πρωταγωνίστρια τη Μάγια Τσόκλη, ξεκινά τη Δευτέρα 7 Μαρτίου και θα ολοκληρωθεί στα μέσα Απριλίου.

Η καμπάνια ακολουθεί χρονικά την προβολή του διαφημιστικού spot της Ελ Γκρέκο στον τηλεοπτικό αέρα. Επίσης, έχει προηγηθεί η κυκλοφορία των βίντεο του διεθνώς βραβευμένου barista Σταύρου Λαμπρινίδη, επίσης Brand Ambassador της Ελ Γκρέκο, με θέμα τα μυστικά για τον τέλειο ελληνικό καφέ.

Η Resoul, με οδηγό τη σχέση που έχει χτίσει με τους Έλληνες καναλωτές όλα αυτά τα χρόνια, συστήνει στο κοινό τον Κόσμο Ελ Γκρέκο (El Greko World) και αλλάζει τα δεδομένα, τοποθετώντας τον ελληνικό καφέ στο αύριο μέσα από μία σύγχρονη θεώρηση.