
Στον τηλεοπτικό «αέρα» βρίσκεται αυτή την περίοδο το διαφημιστικό σποτ της Ελ Γκρέκο που αντανακλά πλήρως την αναβαθμισμένη αισθητική προσέγγιση της μάρκας.
Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια εστιάζει στην ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης ελληνικού καφέ που ο καθένας μπορεί να βιώσει μέσα στον κόσμο του ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ, έναν κόσμο που του δίνει τη δυνατότητα να νιώθει τη στιγμή, να νιώθει την εμπειρία, να νιώθει καλά… τόσο απλά!

Η επικοινωνία του συνολικού αυτού μηνύματος δεν σταματά στους τηλεοπτικούς δέκτες, αλλά επεκτείνεται και στα digital Μέσα. Το spot έχει ξεκινήσει να προβάλλεται σε WebTV, YouTube και Social Media, προσεγγίζοντας παράλληλα ένα νεότερο ηλικιακά κοινό.
Πέρα από τη συνολική αισθητική του, θετικά σχόλια έχει αποσπάσει και το τραγούδι που ντύνει μουσικά τη διαφήμιση. Πρόκειται για το ακυκλοφόρητο track με τίτλο ”There’s Time”, το οποίο δένει αρμονικά με την ατμόσφαιρα των πλάνων.

[divider line_type=”No Line” custom_height=”10″]
Με την Εστία Ελ Γκρέκο, τα Αξεσουάρ Ελ Γκρέκο και φυσικά τον Ελληνικό Καφέ Ελ Γκρέκο όλοι θα μπορούν πλέον να βιώσουν την απόλυτη εμπειρία απόλαυσης, να γίνουν κομμάτι του El Greko World.
Την σκυτάλη στα digital Μέσα θα πάρει τον Μάρτιο η πολυβραβευμένη ταξιδιωτική δημοσιογράφος Μάγια Τσόκλη και πρέσβειρα του Brand Ελ Γκρέκο. Με τον γνωστό αφηγηματικό της τρόπο, θα μεταφέρει εύληπτα στο κοινό την ιστορία του καφέ στην Ελλάδα και τον κόσμο.
Δημιουργική ταυτότητα του spot
Agency: Altervision
Παραγωγή: Γιώργος Γκεζερλής
Σκηνοθέτης: Ηλίας Παπαϊωάννου
Μουσική (Songwriting & Performance): Δημήτρης Μητσιόπουλος
Μουσική Παραγωγή: Σωτήρης Νούκας (Underground Sound Studio)