Το διεθνώς γνωστό brand Terra Nation, που αποτελεί μέρος της Resoul, συμπληρώνει φέτος 33 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην κατηγορία των Outdoor ειδών & προϊόντων.
Από το 1989 έως και σήμερα, η Terra και μετέπειτα Terra Nation, βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους που απολαμβάνουν την υπαίθρια διαβίωση τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Πώς, όμως, αυτή η εντυπωσιακή διαδρομή των 33 ετών αποτυπώνεται στην εξέλιξη των logo της μάρκας;
Χρώμα σε κάθε βήμα (1989)
Κατά την έναρξή της το 1989, η Terra παίρνει το όνομα της Μητέρας Γης (Terra Mater) που προστατεύει τα παιδιά της.
Υπό το ίδιο πρίσμα, το brand αναλαμβάνει την αποστολή να παρέχει στους λάτρεις του outdoor living τον απαραίτητο εξοπλισμό για την προστασία τους αλλά και για την απόλαυση των υπαίθριων στιγμών τους.
Τα διαφορετικά χρώματα σε κάθε γράμμα του logo αντανακλούν την ευρεία γκάμα ειδών της Terra για κάθε βήμα των ανθρώπων στην outdoor εμπειρία τους.
SOS για τον πλανήτη Γη (1994)
Λίγα χρόνια μετά, το 1994, η Terra ανανεώνει το λογότυπό της και δίνει έμφαση στη βιωσιμότητα του πλανήτη.
Το logo χρωματίζεται πράσινο και προστίθεται το SOS σε Κώδικα Μορς: τρεις τελείες, τρεις παύλες, τρεις τελείες.
Η Terra, σε αρμονική σύνδεση με το περιβάλλον, ξεκινά να ευαισθητοποιεί το κοινό της και να προτρέπει τους χρήστες της να αγαπήσουν και να αγκαλιάσουν την Μητέρα Γη.
Με διάθεση για αλλαγή (1999)
Λίγο πριν την αυγή του νέου αιώνα, η Terra αλλάζει ξανά την οπτική της ταυτότητα, ως ένα brand που διαρκώς εξελίσσεται.
Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού επί μία δεκαετία, ενισχύει τη σύνδεσή της με την ύπαιθρο προσθέτοντας στο λογότυπό της έναν καρπό της Μητέρας Γης: το βελανίδι.
Δέντρο ψηλό και αιωνόβιο, που ευδοκιμεί τόσο σε ορεινές όσο και σε πεδινές περιοχές, η βελανιδιά γίνεται η οπτική μεταφορά της ποικιλίας, της αντοχής και της ποιότητας των ειδών Terra.
Στον δρόμο του μινιμαλισμού (2008)
Με δύο δεκαετίες επιτυχημένης παρουσίας στην αγορά, η Terra γιορτάζει την ηγετική της θέση με ένα νέο logo.
Το όνομα της μάρκας επανασυστήνεται μέσα από ιερογλυφικά σύμβολα, μια κίνηση που αποτελεί το κατώφλι πριν την μετατροπή της Terra σε Terra Nation.
Terra Nation: η κοινότητα της Ευτυχίας και της Ελευθερίας (2012)
Το 2012, το brand αλλάζει προσανατολισμό και εστιάζει την προσφορά του στον εξοπλισμό παραλίας, με διάθεση να μεταμορφώσει και να ομορφύνει τις στιγμές των beach lovers.
Από Terra γίνεται Terra Nation και το νέο λόγότυπό της αποτυπώνει ένα δυνατό μήνυμα συμπερίληψης και ισότητας: όλοι μαζί (+) είμαστε ίσοι (=) απέναντι στη Μητέρα Γη.
Τα τελευταία δέκα χρόνια, από το 2012 έως και σήμερα, η Terra Nation πρωτοπορεί και καινοτομεί, ενθαρρύνοντας τη συνειδητή εμπειρία κοντά στη θάλασσα.