Η ιστορία της Resoul: Τα λογότυπα που ανανέωσαν την εικόνα της

Τα logo της Resoul μέσα στις δεκαετίες της λειτουργίας της

Διανύοντας ήδη την τέταρτη δεκαετία της, η Resoul δημιουργεί και προσφέρει καινοτόμα προϊόντα και πρωτοποριακές υπηρεσίες.

Η εξέλιξή της, από την αρχή της σύστασής της ως DIMKA μέχρι τη διαμόρφωσή της στον Όμιλο Εταιρειών Resoul, αποτυπώνεται με σαφήνεια στα λογότυπα που έχει αλλάξει ανά τα χρόνια.

Η πρώτη μεγάλη αλλαγή στην οπτική της ταυτότητα έρχεται το 2005, με την επίσημη μετονομασία της.

Η Resoul εισάγει στη χρωματική της παλέτα το μπλε και πράσινο χρώμα, για να επικοινωνήσει τα δύο διακριτά πεδία της επιχειρηματικής της δραστηριότητας. Το μπλε αφορά τις λύσεις που παρέχει για την οικιακή καθημερινότητα των καταναλωτών με την Εστία Ελ Γκρέκο, ενώ το πράσινο συμβολίζει τη σχέση της με τη φύση μέσω των ειδών Terra (μετέπειτα Terra Nation) για την υπαίθρια διαβίωση.

Αρκετά χρόνια μετά, το 2014, το μπλε χρώμα επικρατεί και το λογότυπο ανανεώνεται πλήρως. Η νέα όψη του προκύπτει από το γεγονός ότι η Resoul είναι ένα σύστημα ιδεών, προσώπων, παραγωγικών τρόπων και ανθρώπων.

Αυτό το σύστημα, ως ένα πλέγμα σχέσεων, μπορεί να πραγματώσει το όραμά της να εμπνέει τους ανθρώπους με τα αναγνωρισμένα προϊόντα και τις αξιόπιστες υπηρεσίες της ώστε να αδράξουν την κάθε στιγμή.

Η Resoul, σταθερά και αδιάλειπτα, δημιουργεί και προσφέρει ξεχωριστές και ποιοτικές στιγμές και εμπειρίες διαλειμμάτων, βοηθώντας τους ανθρώπους να νιώθουν χαρούμενοι, ευτυχισμένοι και αναγεννημένοι.