Περιοδικό Χρήμα: Η Resoul και η Ελ Γκρέκο «αλλάζουν το παιχνίδι» στον καφέ

Συνέντευξη του Προέδρου της Resoul Άνθιμου Δημητριάδη στο περιοδικό Χρήμα

Μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε στο επενδυτικό και οικονομικό περιοδικό «Χρήμα» ο Πρόεδρος του Ομίλου Resoul, Άνθιμος Δημητριάδης.

Με αφορμή το βραβευμένο Καφεσύστημα Ελ Γκρέκο, που σχεδιάστηκε για να αλλάξει τον κόσμο του ελληνικού καφέ, ο Πρόεδρος της Resoul προχώρησε σε μία αναδρομή στην επιχειρηματική πορεία του ίδιου και της οικογένειάς του.

Η οικογένεια Δημητριάδη μετρά ήδη 30 χρόνια στο ελληνικό επιχειρηματικό γίγνεσθαι. «Η ισχύς που έχουμε στις κατηγορίες που δραστηριοποιούμαστε δεν αποκτήθηκε ούτε τυχαία ούτε με παράδοξους τρόπους. Η μεγαλύτερή μας επιτυχία δεν είναι τα νούμερα, αλλά το ότι καταφέραμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού, παρά το γεγονός πως στο ράφι, φαινομενικά, είμαστε η ακριβότερη λύση. Αυτή η επιτυχία δεν ανταλλάσσεται, ούτε μπορεί να αμβλυνθεί, όσες λάθος εκτιμήσεις και αποφάσεις κι αν έχουν ληφθεί εις βάρος μας», αναφέρει μεταξύ άλλων.

Μιλώντας για τη σχέση που έχει αναπτύξει η Resoul με την ελληνική αγορά, καθώς τα προϊόντα ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ βρίσκονται σε 1.500.000 ελληνικά νοικοκυριά, ο Άνθιμος Δημητριάδης σημειώνει:

«Όταν μπήκαμε σε αυτήν την κατηγορία πριν 20 χρόνια, οι βάσεις του υγραερίου, τα λεγόμενα ”γκαζάκια”, ήταν κρυμμένα κάτω από τον νεροχύτη και ήταν παραγκωνισμένα, κανείς δεν τα εκτιμούσε με τον τρόπο που τα εκτιμά σήμερα, εξαιτίας μας. Τους δώσαμε χρώμα και τα συνδυάσαμε με την απόλυτη βαλβίδα ασφαλείας, τα βάλαμε μέσα στο ελληνικό νοικοκυριό και τα τοποθετήσαμε στον πάγκο του κάθε νοικοκυριού».

Επιπλέον, ο Πρόεδρος της Resoul τονίζει στη συνέντευξή του τη συνεργασία του Ομίλου με την Campingaz. «Αυτήν την επιτυχία δεν τη φέραμε μόνοι μας. Είχαμε στο πλευρό μας την Campingaz του παγκόσμιου ομίλου της Coleman, που μας εμπιστεύτηκε και χτίσαμε από κοινού μια επιτυχία που κρατά 20 χρόνια. Πρόσφατα, μάλιστα, γιορτάσαμε την επέτειο της συνεργασίας μας με πολύ συγκινητικό τρόπο».

Με δύναμη που της δίνει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών και με ασίγαστη δημιουργικότητα, η Resoul συνεχίζει να αλλάζει τα δεδομένα στις κατηγορίες της.

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη στο περιοδικό «Χρήμα» ΕΔΩ.