Resoul και Campingaz: 20 χρόνια μαζί σε μια δημιουργική συνεργασία 

Ο CEO της Resoul, Σταύρος Δημητριάδης, στην εκδήλωση υποδοχής της αντιπροσωπείας της Campingaz

Την επιτυχημένη συνεργασία τους, που συμπλήρωσε 20 χρόνια, γιόρτασαν η Resoul και η Campingaz σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στις εγκαταστάσεις της Resoul στις Αφίδνες Αττικής.

Η Resoul διοργάνωσε ένα εντυπωσιακό event και υποδέχτηκε θερμά τους εκπροσώπους της Campingaz.

Επί δύο δεκαετίες, η συνεργασία ενδυναμώνεται  και αναπτύσσεται βασισμένη στις αξίες που μοιράζονται και υπηρετούν με συνέπεια οι δύο εταιρείες.

«Είναι μεγάλη μας χαρά που βρισκόμαστε εδώ. Είκοσι χρόνια είναι ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και το σίγουρο είναι ότι θα είμαστε μαζί για πολύ καιρό ακόμα. Σε μια πολυετή συνεργασία, αυτό που μετρά είναι πώς διαχειρίζεσαι τις δυσκολίες από κοινού και ως άνθρωποι, ως συνεργάτες, έχουμε καταφέρει να ξεπεράσουμε κάθε εμπόδιο», ανέφερε στον χαιρετισμό του ο Martin Vergien, VP General Manager Outdoor & Recreation EMEA.

Σημαντικές χρονιές – «σταθμοί» της συνεργασίας

Από το έτος – ορόσημο 2001, όταν η σύμπραξη Resoul – Campingaz ξεκίνησε και προσέλκυσε από την αρχή το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, μέχρι σήμερα που η κοινή τους πορεία έχει εδραιωθεί, υπήρξαν πολλοί δημιουργικοί «σταθμοί».

Ο Marketing Manager της Resoul, Θάνος Σχίζας, παρουσιάζει την πορεία της Ελ Γκρέκο μέσα στον χρόνο

Το 2003, το λανσάρισμα της Εστίας Ελ Γκρέκο άλλαξε τα δεδομένα στην καθημερινότητα των ελληνικών νοικοκυριών. Με την καινοτομία της βαλβίδας ασφαλείας και με χρώμα στη Βάση της για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μπήκε δυναμικά στα σπίτια των Ελλήνων σε κάθε γωνιά της χώρας.

Το 2007, το Καμινετάκι Θεόφιλος (σήμερα Εστία Ελ Γκρέκο Classic) εισήγαγε την καινοτομία της κάθετης φλόγας για την ιδανική παρασκευή του ελληνικού καφέ.

Αργότερα, το 2013, οι Έλληνες καταναλωτές κατέταξαν την Ελ Γκρέκο στην 62η θέση στη λίστα με τα TOP 100 Brands. Πολλές μακροβιότερες μάρκες τερμάτισαν σε χαμηλότερες θέσεις, γεγονός που ανέδειξε εμφατικά τη σχέση εμπιστοσύνης που καλλιεργήθηκε με το κοινό της χώρας.

Η εξέλιξη του brand Ελ Γκρέκο στην εκδήλωση της Resoul για τα 20 χρόνια συνεργασίας με την Campingaz

Επιπλέον, το 2016, η Πολυεστία Ελ Γκρέκο κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά προσφέροντας περισσότερες λύσεις για τις μαγειρικές δραστηριότητες στην κουζίνα: οι γευστικές επιλογές έγιναν απεριόριστες.

Με το βλέμμα στο μέλλον  

Η Resoul και η Campingaz, εδώ και 20 χρόνια, σχεδιάζουν το μέλλον μαζί και σε αυτό τον δημιουργικό δρόμο θα συνεχίσουν να βαδίζουν.

Όπως τόνισαν από κοινού στην εορταστική εκδήλωση ο Πρόεδρος της Resoul, Άνθιμος Δημητριάδης και ο CEO της Resoul, Σταύρος Δημητριάδης, «κάθε σχέση χρειάζεται δουλειά, συνέπεια, ενθουσιασμό και πίστη σε ένα καλύτερο αύριο. Στη δική μας σύμπραξη, όλα αυτά τα χρόνια, καταφέραμε να μείνουμε ενεργοί και προσηλωμένοι στον στόχο μας. Απολαμβάνουμε μαζί την επιτυχία και υποσχόμαστε να εργαστούμε δυναμικά για τις ακόμη πιο φωτεινές μέρες που έρχονται».

Ο Πρόεδρος της Resoul, Άνθιμος Δημητριάδης, προσφέρει στους εκπροσώπους της Campingaz τα δώρα τους

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, οι δύο πλευρές αντάλλαξαν τα δώρα που σηματοδοτούν την κοινή τους πορεία: το αναμνηστικό μετάλλιο, την Εστία Ελ Γκρέκο Special Label ‘’20 years together’’ και το σκληρόδετο επετειακό λεύκωμα.  

Τα δώρα της συνεργασίας των 20 χρόνων ανάμεσα σε Resoul και Campingaz

Διαβάστε το επετειακό λεύκωμα ΕΔΩ