
Το ενδιαφέρον του περιοδικού Coffee+Brunch Magazine προσέλκυσε ο Πρόεδρος της Resoul, Άνθιμος Δημητριάδης, με αφορμή το Καφεσύστημα Ελ Γκρέκο.
Σε ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα, που κυκλοφόρησε στο τεύχος Ιανουαρίου, περιγράφονται οι δυνατότητες του καινοτόμου και βραβευμένου συστήματος παρασκευής ελληνικού καφέ.
Η μεγαλύτερη βαρύτητα δίνεται, όμως, στην «ψυχή» της Ελ Γκρέκο, τον Άνθιμο Δημητριάδη, και συγκεκριμένα στο όραμά του για το μέλλον του ελληνικού καφέ στην Ελλάδα.
Με ορμή και πάθος να αλλάξει τα στερεότυπα και τις αντιλήψεις γύρω από την κατανάλωση του ελληνικού καφέ, σημειώνει: «Στο δικό μου βλέμμα δεν είναι μόνο η παράδοση και το μεράκι. Δεν είναι μόνο κάτι που μας συνδέει με ένα εξιδανικευμένο παρελθόν που αφορά την ελληνική μας ταυτότητα. Δεν θεωρώ πως αφορά μόνο την ιστορία και τις νοσταλγικές σκέψεις. Ο ελληνικός καφές πρέπει να έρθει στο σήμερα, στο μέλλον, και μπορεί να είναι μοντέρνος, ευγενικός, σύγχρονος, εκλεπτυσμένος, αρωματικός, γλυκός, αγαπησιάρικος και όπως πρέπει… Φτιαγμένος όπως πρέπει και σερβιρισμένος όμορφα και λειτουργικά. Πάνω από όλα όμως, πρέπει να περιέχει επιλεγμένα χαρμάνια και αρωματικές, ποιοτικά ανώτερες ποικιλίες, ευγενικά καβουρδισμένος και τέλεια επεξεργασμένος».
Ο Άνθιμος Δημητριάδης μοιράζεται τα μυστικά γύρω από την επιτυχημένη πορεία της Ελ Γκρέκο και τη σχέση που το brand διατηρεί με 1,5 εκατομμύριο ελληνικά νοικοκυριά.
Επιπλέον, αναφέρεται στο όραμά του, την κινητήριο δύναμή του όλα αυτά τα χρόνια. «Τόσο στην ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ όσο και σε άλλα πρότζεκτ που αφορούν την ελληνική ή την παγκόσμια αγορά, όπως τα είδη θερινού κάμπινγκ Terra και τα είδη παραθαλάσσιας απόλαυσης Terranation, αλλά και σε πρότζεκτ όπως η προσφορά υγιεινών σνακ για τους ανθρώπους σε κίνηση (TrueBites), αυτό που παραμένει σταθερό είναι η ανάγκη μου να βελτιώνω την καθημερινότητα της ζωής των ανθρώπων. Θέλω να τους βοηθήσω να απολαμβάνουν τη στιγμή, χωρίς να ανησυχούν για τις πρακτικές λεπτομέρειες», τονίζει.
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη αναλυτικά ΕΔΩ