Το όραμα μας

Ένα καλό διάλειμμα, μικρό ή μεγάλο, γεμίζει τους ανθρώπους όρεξη για ζωή. Αυτές τις πολύτιμες στιγμές που ξαναφέρνουν την ψυχή στην καλή της θέση και μας ξαναβάζουν σε δημιουργική τροχιά, έχουμε στο μυαλό μας όταν δημιουργούμε ή επιλέγουμε ένα προϊόν.

Η φιλοσοφία μας

Νεωτερικότητα, συνεχής απόκτηση γνώσης και ειλικρινείς ανθρώπινες σχέσεις: αυτά επιδιώκει και εγγυάται η ομάδα management μέσα από την καθημερινή άσκηση των διοικητικών καθηκόντων της. Ο συνδυασμός τους παράγει εξαιρετικά αποτελέσματα, τόσο στη λειτουργία μας εσωτερικά, όσο και εξωτερικά με τα προϊόντα που σχεδιάζουμε ή επιλέγουμε για να αποτελέσουν θεμέλιο λίθο της προσωπικής και εταιρικής μας προόδου.

Η αποστολή μας

Σκοπός της Resoul είναι να επιλέγει, να δημιουργεί και να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που υποστηρίζουν την εμπειρία των καλών διαλειμμάτων (Goodtime Experiences).

Ο τρόπος της Resoul, το σύστημα Resoul

dimΗ Resoul στις τρεις δεκαετίες της έγινε ισχυρή, χτίζει πάνω στην εμπειρία και τη γνώση που απέκτησε ως σύστημα και αξιοποιεί την ως τώρα πορεία της με ωριμότητα συνεχίζοντας να κινείται εμπρός, ένα βήμα ακόμαπιο κοντά στο στόχο της: να δημιουργεί και να προσφέρει ποιοτικά διαλείμματα βοηθώντας τους ανθρώπους να νιώθουν χαρούμενοι, ευτυχισμένοι και αναγεννημένοι.

Εμπνεόμαστε από το παράδειγμα του πλανητικού μας συστήματος, όπως αποτυπώνεται και στο νέο μας λογότυπο, όπου ο κάθε πλανήτης είναι διαφορετικός και μοναδικός, αλλά όλοι μαζί κινούνται αρμονικά γύρω από τον ήλιο. Έχουμε πάντα στο μυαλό μας το δικό μας σύστημα, το σύστημα Resoul, στο κέντρο του οποίου βρίσκεται ο δικός μας ήλιος: οι αξίες μας που είναι πάντα παρούσες στο μυαλό και την καρδιά μας για να φωτίζουν τις αποφάσεις, τις δημιουργίες και τις επιχειρηματικές μας κινήσεις.

Άνθιμος Δημητριάδης

Στόχος μας είναι:


Επέκταση της γκάμας των προϊόντων που δημιουργούμε/συνδημιουργούμε με τους συνεργάτες μας.
Διεύρυνση δραστηριοτήτων σε νέες γεωγραφικές αγορές και επέκταση καναλιών διανομής.


Βασιζόμενοι στην επιχειρηματική εμπειρία (γνώση και τόλμη) και σε ένα ανθρωποκεντρικό σύστημα, να δημιουργούμε νέες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών (Goodtime Experiences). Δίνοντας έμφαση στη σχεδίαση, να δημιουργούμε/συνδημιουργούμε και να επιλέγουμε προϊόντα, αλλά και να ελέγχουμε άμεσα τη διάθεση καινοτόμου εξοπλισμού και πρωτοποριακών υπηρεσιών.

Για την υποστήριξη των «καλών διαλειμμάτων» (Goodtime Experiences)


Η κάθε νέα διαφορετική κατηγορία διαθέτει δικό της ξεχωριστό δίκτυο και διακριτά σημεία πώλησης για κάθε είδος διαλείμματος (σπίτι και εργασία, φύση).
Οι διαφορετικές κατηγορίες καθοδηγούν, οργανώνουν, διαμορφώνουν και συμβάλλουν στην υγιή ανάπτυξη και βελτίωση/διατήρηση της κερδοφορίας της RESOUL.

Η ιστορία μας

Οι τρεις κύκλοι της Resoul

Ο πρώτος κύκλος της Resoul ξεκινάει το 1989 με την δημιουργία του brand Terra® και το σχεδιασμό σκηνών, υπνόσακων και σακιδίων ειδικά για τις ελληνικές καιρικές και γεωγραφικές συνθήκες.

Τη δεκαετία του 1990 με την αντιπροσώπευση πολύ σημαντικών brands η Resoul αποκτά ένα πλήρες portfolio που την καθιστά ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο των υπαίθριων δραστηριοτήτων με αποκορύφωμα την έναρξη συνεργασίας με την Campingaz το 2001.

Το 2003 ξεκινά ο δεύτερος κύκλος της εταιρείας με την από κοινού δημιουργία και το λανσάρισμα της Καφεστίας Ελ Γκρέκο που αποτελεί ένα από τα success stories που γεμίζουν τη Resoul με περηφάνια. Τέσσερα χρόνια μετά, το 2007, μια νέα καινοτομία, το brand Θεόφιλος με το Καμινετάκι Θεόφιλος, μια συσκευή υγραερίου ειδικά σχεδιασμένη για την παρασκευή του ελληνικού καφέ, σχεδιάζεται και δημιουργείται από τη ΔΗΜΚΑ ΑΕ, παράγεται από την Campingaz και λανσάρεται με μεγάλη επιτυχία στην ελληνική αγορά.

Το 2008 η Resoul επεκτείνεται με επιπλέον brands. Στη συνέχεια, το 2010 δημιουργούνται τα brands Sizzle® και PlusFire® που προσφέρουν στους Έλληνες αξεσουάρ ψησταριάς και ψησταριές κάρβουνου, προσανάμματα και καύσιμη ύλη για να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους υπαίθριο BBQ.

Ο δεύτερος κύκλος συνεχίζεται το 2011, το brand Θεόφιλος λανσάρει τη Χόβολη Θεόφιλος και προσφέρει στους λάτρεις του ελληνικού καφέ τη δυνατότητα να απολαύσουν την εμπειρία της παρασκευής του ακόμη περισσότερο και να συνδεθούν με την πλούσια παράδοση που διαθέτει αυτός ο τύπος του καφέ. Την ίδια χρονιά, λανσάρεται από τη Resoul η Εστία Ελ Γκρέκο micro, η οποία εν μέσω κρίσης προσφέρει στους καταναλωτές μια εξαιρετική εναλλακτική επιλογή για μια οικονομικότερη συσκευή υγραερίου διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική ποιότητα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Καφεστίας Ελ Γκρέκο με την εγγύηση της Campingaz. Μεγάλος όγκος της γνώσης και της εµπειρίας της Resoul σχετικά µε τα καλά διαλείµµατα αξιοποιείται για το ξεκίνηµα του brand Terra Nation, το οποίο η Resoul αντιπροσωπεύει και υποστηρίζει δηµιουργικά στην Ελλάδα.

Ο τρίτος κύκλος της Resoul ξεκινάει στην αυγή του 2017. Χρονιά ορόσηµο για την εταιρεία και τους ανθρώπους της, αφού παίρνει την απόφαση να επικεντρωθεί στα δυνατά της σηµεία (brands, δοµές, συνεργασίες) και να συνεχίσει να δηµιουργεί πάντα ένα βήµα πιο µπροστά. Το brand Ελ Γκρέκο δηµιουργεί και παρουσιάζει στην ελληνική αγορά τη νέα Πολυεστία Ελ Γκρέκο, µια αυτόνοµη συσκευή υγραερίου µε διπλό σύστηµα καυστήρων, για µικρές και µεγάλες δηµιουργίες κάθε στιγµή. Συνεργάζεται µε την αδελφή εταιρεία ‘’∆ΗΜΗΤΡΙΑ∆ΗΣ ΑΕ’’ και παραχωρεί την πώληση και διανοµή του portfolio των brands της στο παραδοσιακό outdoor δίκτυο µε στόχο την επικέντρωση στις ανάγκες του δικτύου και την βελτιστοποίηση της ανάπτυξης των brands. Σχεδιάζει νέα προϊόντα, είσοδο σε νέες κατηγορίες, σύναψη νέων εµπορικών συνεργασιών και στην Ελλάδα της κρίσης, αντιστέκεται στην στασιµότητα και προχωράει δυναµικά ατενίζοντας το µέλλον µε αισιοδοξία και προσβλέποντας στην Ελλάδα της ∆ηµιουργίας, της Προόδου και της Υγιούς Ανάπτυξης.

1
1